Intrebari frecvente
1. Care este avantajul unei comenzi online?
Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:
a) Comenzile poate fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul \"In stoc\"
c) Poti verifica direct din contul tau pe decocraft.ro statusul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.
2. Am primit un produs defect de nou, ce trebuie sa fac?
Contacteaza-ne prin e-mail la comenzi@decocraft.ro specificand ID comanda , si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.
3. Cat timp sunt rezervate la sediu produsele comandate?
Produsele comandate sunt rezervate la sediu pentru 5 zile lucratoare de la primirea e-mail-ului / telefonului de confirmare. Dupa expirarea celor 5 zile lucratoare comanda va fi anulata.
4. Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?
Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice sau mecanice).
5. In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre DECO Craft, in contul indicat la completarea formularului in termen de 14 zile drept de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
6. Nu am primit factura, cum intru in posesia ei?
Factura fiscala este expedita pe email, in cazul in care nu primiti factura va rugam sa ne contactati la office@decocraft.ro specificand ID comanda.
7. Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?
Completeaza formularul de Returnare Produse de pe site cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.
8. Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata numai in cazul in care comanda nu ajunge la statu-ul EXPEDIAT, dupa ce primiti emailul de confirmare a expedieri nu mai o puteti anula si nici modifica acea comanda.
O comanda activa poate fi anulata sau modificata la comenzi@decocraft.ro specificand ID comanda
9. Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?
Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin trimiterea unei email pe office@decocraft.ro specificand ID comanda. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.